tisdag 21 september 2010

Tisdagsinlägg

Tack gulliga ni för fina kommentarer!
Jag har blivit medlem i Inspirationsfabriken och varje tisdag ska man presentera bilder kopplade till ett visst tema. Det roliga är att det plockar fram kreativiteten! Denna vecka är det bästa loppisfyndet som ska visas. Jag är ganska ny i loppissvängen och har inte köpt några stora möbler. Men några småfynd har det blivit.





Jag har fotat utomhus för bästa ljus och för att få med min stol. Jag köpte den för en tjuga och den är i riktigt dåligt skick så den har fått stå ute. Men jag äääälskar den gröna färgen. Även kruset blev mitt för en tjuga. Riktigt fynd tyckte jag!

Men min absoluta favorit är mitt lilla skåp i köket. Det var ett furuskåp och det blev mitt för ingenting. Men med lite vit färg blev det så perfekt på väggen över köksredskapen. Tyvärr är det svårfotat för det hänger jämte ett fönster och ljuset blir aldrig bra.
Så, det var mitt lilla bidrag!
Ha en bra kväll!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Jag gillar dina loppisinköp - riktiga fynd!
Ha en fin kväll! /Marie från Systrarna

Hannis sa...

Det var väl inget litet bidrag!
Roligt med fabriken!
Har sett att den loggan ploppat upp lite överallt=))

Att jag gillar dina loppisprylar behöver jag väl inte skriva.
Du vet ju hur jag brukar sucka=))

Kramen Hannis