torsdag 4 april 2013

Tema: belysning

Vilka härlig dagar vi har. I Växjö blev det rekord med soltimmar i mars! I just solljuset är den bästa typen av belysning tycker jag. Temat i Fabriken denna vecka. Vi har många lampor som ligger på vinden och väntar på nya sladdar... Kanske i år?
Min favorit är denna gamla lampa från Ikea. Jag virkade runt sladden eftersom den såg lite trist ut när den hängde vid hyllan.




Härligt med en kortvecka! Snart helg igen! Och det ser ut att blir ännu en solig dag!
Kram
Ellinor

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Hittade hit till din fina blogg via Hannis.
Läste just ditt kommentar där hos henne.
Så fint skrivet av er båda.
Blev aå rörd av det som du har fått gå genom i livet.
Att leva i nuet är ju så viktigt ! Att ha hälsan är ao !

Fint ändå med lampan. Det är ju det härmed inredning en härlig sätt.... bara det är kravlöst.

Nej nu måste jag sova och sen hämta våra småttingar.
Jag har jobat inatt så det gäller att sova .

Hoppas att det var OK att jag la mig som följare !

Ha en solig torsdag! Kram

Hannis sa...

Jag skrattar som 17 här för jag tjurar fortfarande över att jag inte har den lampan kvar!
Den är skitsnygg!

Och tack finaste du!
För att du delade med dig av ditt hos mig. Jag blev oerhört berörd av dina rader!
Stor kram Hannis

LOPPISLIV sa...

Hejsan Ellinor! Jag har mailat dig idag, Lotta på kläddilin har inte fått tag på dig via din mail?
Hör av dig till mig så du kan få dina greengate skålar som du vann för ett tag sedan :-))
Stor kraaam Paula

LOPPISLIV sa...

Hej hej...bara jag igen :-))
Såg ditt mail nu (idag) i mailboxen, fattar inte hur jag missat det??? Nåväl, nu har Lotta fått din adress och förhoppningsvis kommer skålarna inom kort!! Kram kram Paula

PS: Så fint på din hylla, lampan är jättefin!!!

maja...Style & Life by Leia sa...

Plåt och trä är verkligen en fantastisk kombination!!! så synd att den lampan inte finns kvar att få tag på för den är jättefin.

kramar