torsdag 13 februari 2014

Små steg

Tankarna har länge pågått och beslut är fattat. Nu gäller det bara att våga ta tag i saker och ting. Det här med att få ägna lite tid åt att göra det man verkligen tycker är roligt. Att unna sig själv att lämna ekorrhjulet lite. Så jag känner att jag står i startgroparna. Ska bara samla ihop mig och framföra mina tankar till chefen…


Dagens bild har ingenting med texten att göra. Mer än att mina skålar och korgar, fyndade, köpta, hittade, också gör mig glad!
Ha en fin torsdag. Vi har fest på jobbet ikväll! Kul!
Kram
Ellinor 

3 kommentarer:

Hannis sa...

Men åh, heja dig!
Nyfiken blir jag och hålla tummar ska jag göra, så att det blir som du önskar!

Kram Hannis

Maria-Snickaregården sa...

Hejar på fast jag inte vet vad det handlar om, har precis hittat hit :)
Kram Maria

Lotta O sa...

Åh, det låter spännande! Längtar efter att få höra och att träffas! Kramar från oss alla fyra