tisdag 19 april 2011

Tisdagstema

Tidstypiska detaljer är temat denna tisdag, som för övrigt varit en helt fantastisk dag med sol! Temat är svårt tycker jag eftersom jag har lite dålig koll på mina äldre möbler är tillverkade. Och mitt hus är bara 10 år... Så jag har tolkat det som typiskt för just denna tid. Därför:


Blir det vitsippor i en liten mini-vispskål från Ib Laursen. Här är de nyplockade i går kväll.


Och här utslagna i morgonsolen.


De står på hyllan tillsammans med min lilla påsktupp. Det får bli mitt tidstypiska bidrag. 
Hoppas morgondagen bjuder på lika mycket sol som dagen gjort! Jag tror att jag ska frossa i ännu fler vitsippor!
Kram
Ellinor


1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

En smart tolkningen temat, tycker jag! Själv tycker jag det va ett så klurigt tema att jag helt enkelt struntade i det. :-)

Hoppas du får en härlig onsdag!