lördag 11 juni 2011

Du sköna gröna

Det finns en speciell nyans av grönt som gör mig alldeles lycklig (förutom naturens gröna såklart!). Och när vi senast var i sommarhuset insåg jag att pall och skåp i vardagsrummet går i exakt den nyans som jag älskar (målade av min sambo innan vi träffades). Pallen fick följa med hem till vårt hus och det visar sig att det finns en färgburk kvar med lite färg som räcker till smått och gott.




Det är nån slags ljus grågrön ton på färgen. Mums! Att se pallen dessutom är helt underbar gör ju inte saken sämre. Nöjd!
I morgon lovas det mer sol igen. Hoppas på det!
Trevlig lördagskväll!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Å vad jag blev glad för din fina kommentar!
Men när jag skrev igår fungerade det inte... =(
Men nu gör jag ett nytt försök!
Älskar grönt, helt klart min favoritfärg, men då helst i grågrönt...
Kram på dig♥
Mimmi

Fröken Fräken sa...

Ser ut som min favoritgröna färg! En sådan gröngrå färg som brukar finnas på gamla saker, men den verkar lite omöjlig att blanda till nu för tiden...