tisdag 9 augusti 2011

Vad fort det gick!

Det är inte det att jag inte tycker om mitt jobb. Det är bara det att jag tycker så mycket mer om att vara ledig. Så därför känns det lite sorgligt att sommarledigheten är över och i morgon är det jobb som gäller. Jag har verkligen njutit denna sommar och jag måste bara påminna mig själv att livet inte tar slut för att man börjar jobba... Och fast det verkar bli ännu en grå dag hoppas jag att sommaren inte heller är slut!!



I söndags glömde jag min kamera hemma hos min bror. Måste nog hämta den idag för jag känner mig lite naken utan den. Därför blir det idag bilder som är över en månad gamla och togs när vännen J fyllde 40. Tack J för att du troget kikar in här hos mig. Betyder mycket! Och tack alla ni andra också förstås!
Ha det gott!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Vintage House sa...

visst gick det fort och hoppas sommaren håller i sig lite till...
härliga bilder...
kram
sandra