tisdag 6 september 2011

Höstmarknad

När jag var på den mycket blöta marknaden i Dädesjö fick jag ett erbjudande av en gullig kvinna som också stod och sålde i regnet. Hon ordnar varje år en marknad i sin "Blomsterverkstad" och hon undrade om jag ville vara med. Smickrad och glad tackade jag självklart ja! Så om någon har vägarna förbi Uranäs som ligger i närheten av Fagerhult utmed väg 23/27 mellan Växjö och Oskarshamn, ja, då finns jag där i helgen som kommer! 11-16 både lördag och söndag. Med anledning av marknaden har jag nyproducerat lite och lite bilder på detta kommer förhoppningsvis i morgon då jag har ledig dag!!




I väntan på "kuddbilder" tänkte jag visa ett hörn i sovrummet. Det är fortfarande lite kaos där inne sen jag gjorde om min klädkammare till pysselrum, men det ska väl snart bli lite ordning. Ovanpå garderoben placerade jag ett litet skåp som jag verkligen gillar. Det är litet och kvadratiskt men väldigt långt. Jag undrar verkligen vad det en gång använts till!? Det är ganska slitet och sen råkade jag stänga dörren och nu går den inte att få upp... Men jag gillar det ändå!
Kram
Ellinor


1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Suck... den som ändå hade en sambo som fixade med projekt i trädgården... Min man vet knappt vad det är som växer i vår köksträdgård. ;0) Nå väl, man kan inte få allt här i världen! *haha* Jag håller med dig, skåpet är fantastiskt fint!

Kram/ Anna