söndag 25 mars 2012

Min stil

Go kväll, go vänner! Vilken riktig njutarhelg det har varit. Vet inte om jag någonsin upplevt riktigt härlig värme så här tidigt på året. Underbart!
Temat i Fabriken är den här gången "Min stil". Intressant ämne! Jag älskar den vita, lantliga stilen med inslag av ljuvt grönt och rustika gamla träföremål i form av lådor, skåp och liknande. Men sen bor jag i ett ganska modernt hus med öppen planlösning och högt i tak. Så jag försöker väl skapa någon slags lantlig känsla i det moderna... Här kommer ett hopplock av bilder som tidigare varit på bloggen. Det kanske märks att jag har lite vårkänsla i kroppen! Och faktum är att snart slår bladen ut på syrenen!














Jag hoppas på mer sol i veckan och om en vecka har jag påskledigt. Ljuvligt!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Beas sa...

Kikar in för att berätta att en ny "Använd det du har" utmaning startar i april.

Hoppas att du vill vara med igen.

Kram Bea

Hannis sa...

Härliga bilder med en mjuk mix!
Gillas!

Och ännu mera gillas att syrenerna har fått liv igen=))
Äntligen vår!!!

Kramen Hannis