lördag 12 maj 2012

En skatt!

Ett tag nu har vi hållit lite koll på Blocket ifall DEN kökssoffan skulle dyka upp. Jag hade en väldigt klar bild av hur den skulle se ut. Och så häromkvällen fanns den bara där. Och dessutom en mil från där vi bor.





Den behöver lite ny färg och uppfräschning så den står än så länge i det som ska bli gäststuga. Insåg dessutom att det var en bra plats för att fota kuddar för bloggshopen eftersom ljus och färger funkar bra. Här blev det en titt på delar av den "rosa kollektionen."
Helnöjd är ordet och jag är så lycklig över denna nya möbel. 
Igår var det visst min födelsedag och bilder på trevliga presenter kommer en annan dag!
Trevlig lördagskväll!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Hélena sa...

Tack för din kommentar hos mig, den värmer. Snygg soffa du hittat, ibland har man tur. Jag brukar titta på blocket efter vissa saker men hittills har det inte gått så bra. Får fortsätta leta helt enkelt :-)
Fröså lavendel gick jättebra. En del säger att det är svårt men för mig funkade det över förväntan. Testa nästa år, underbart att få känna doft av lavendel i februari när man skolar om småplantorna :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena

Hannis sa...

Saknar min kökssoffa känner jag nu=))
Jättefin!!
Sen är jag förstås grymt imponerad av ditt syende som vanligt.

Hoppas att du får en riktigt härlig söndag och grattis i efterskott!
Kram Hannis