torsdag 19 juli 2012

Rosor

Jag har alltid tänkt att jag inte är en rosmänniska. Men det kanske beror på att de rosor jag har är rätt ynkliga. För när jag ser en sån här rosenbuske tänker jag; jag ÄR en rosmänniska. Vill också ha!!!

Rosorna klättrade utanför ett café på Öland
Idag tror jag bestämt att jag kommer flyta bort. Det regnar rätt ihållande om vi säger så. Men jag ska i alla fall få börja dagen med att bli lite bortskämd. Ett presentkort på ansiktsbehandling ska äntligen användas. Mums!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Hannis sa...

Så skönt med ansiktsbehandling!!
Hoppas att det blir riktigt härligt.

Klart att du ska ha rosor!
Du klarar ju av att ta hand om blommor.
Och det är vackert.
Får jag drömma fritt så skulle jag ha en vägg av rosor på mitt drömhus=))

Idag skiner solen och himlen är helt utan moln. Jag skickar lite av det vädret till dig också.

Kram Hannis