söndag 2 september 2012

Det handlar om inställning

Efter en trevlig eftermiddag då vännen A firats somnade lillkillen helt utmattad på vägen hem och jag fick en kväll för mig själv då sambon jobbade. Svepte in mig i en filt och njöt av ett fint nummer av Lantliv. Så många vackra hem. Och fast det var lite kyligt så kändes det härligt där i filten. Så det handlar om inställning tänkte jag. Bara att göra det bästa av den kommande kylan (gillar inte att frysa).


Sen hann jag sy lite också. Så en bra kväll!
En skön söndag önskar jag dig som kikar in !
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Fagras trädgård och tankar sa...

Låter underbart. Hos går det inte. Sedan mitten av juli har byn invaderats av myggor, typ miljoner av dem. Så sitt du och mys i din filt... och njut.

Kram Johanna

Hannis sa...

Så är det!
Nästan allt handlar om inställning=))
Lät mysigt!

Kram Hannis