torsdag 19 september 2013

Lampan blev pricken över i

För ett tag sen hittade jag en lampa som jag bara var tvungen att ha. Över soffbordet tänkte jag mig men väl hemma testade vi den över köksön där det ännu inte funnits någon lampa. Magkänslan blev så där bra direkt. Längre kedja köptes och lite mer sladd och vips så hängde den 3,60 upp i nock!




Nu när kvällar och mornar är mörka är det så mysigt att ha lite svag belysning över köksön för det ramar in köket liksom. Får ihop det på nåt vis. Sen är ju frågan om köket ändå inte ska bli vitt under vintern. Inte av snö då utan av färg. Ska bara klura på det där lite till med att måla på fanér. Någon som har erfarenhet?
God torsdag! Jag ska få lyssna på Bob Hansson med mina elever. Alltid en upplevelse!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Hannis sa...

Snygg lampa!!

Måla på fanér har jag gjort.
Kräver ett ordentligt grundarbete annars går färgen att dra av.
Det hände mig...

Kram och fin dag/Hannis

Hemma på Sjuan sa...

Jättesnygg lampa!
Gillar dessa "grislampor" vill ha 2 till vårt matbord. Kram Suss