måndag 24 oktober 2011

En ny favorit

Vilken underbart solig söndag det blev!! Så härligt att kunna vara ute och greja.
För ett par veckor sedan hade sötaste Hannis en "bloppis" där jag kunde bli ägare till denna ljuvliga lilla tingest:



Den gröna färgen är helt i min smak! 


Drömmen i framtiden är väl att ha några öppna hyllor i köket. I väntan på dessa har jag helt enkelt plockat bort dörrarna på ett av skåpen. Debatterar fortfarande med mig själv huruvida skåpsluckorna i köket ska målas eller inte...


Ny vecka men sista veckan före höstlovet. Jobbar bara måndag och tisdag på lovet och sen några dagar ledigt! Men som sagt, först en ny vecka att ta tag i!
Ha det gott!
Kram
Ellinor



2 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Vilken underbar färg!! Förstår verkligen att du föll för den :)
Kram Marie

Hannis sa...

Vad kul att du tycker så mycket om den!
Den passar hos dig.

Nu fick du mig att bli sugen på att plocka bort skåpluckor!
Snyggt.

Kramen Hannis