måndag 9 januari 2012

Mesta, bästa fyndet!

Det har blivit nästan noll shopping för mig i år på rean. Men när jag hade en liten stund för mig själv på stan slank jag in i två butiker och kom ut med två kassar. Hur skulle det blivit om jag hunnit med fler butiker? (Min tanke är att man sparar allra mest pengar genom att inte shoppa alls=)
Jag tror inte på att shoppa sig lycklig men den här tingesten gör mig lycklig!!



Jag har sett den hos andra bloggare och tyckt att den var helt uuuunderbar. Nu fanns den på rea, nedsatt med 70 procent (!) hos Änglabacken, finaste butiken Växjö har att erbjuda enligt mig...



Jag har länge funderat på vad som skulle passa ovanför pianot men inte hittat något. Väggen har därför varit tom. Men den tavlan passar så bra. Inte för söt tack vare det svarta. 
Den andra butiken jag gick in i var i vanlig ordning Åhléns. Och där fanns "mitt" röda madrasstyg till halva priset. Årets julkuddeproduktion är räddad!
Idag är det jobb igen efter ett långt jullov. Känns rätt ok. Men jag vet att den här terminen blir tuff och det finns risk att jag jobbar halvt ihjäl sig. Så det gäller att tänka rätt och inte stressa upp sig för mycket...
Ha det bäst du som kikar in!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Underbar!
Å som du skrev, det svarta gör att den inte blir alltför "söt".
Försök att ta det lugnt på jobbet....
Kram Marie

Emelie sa...

Den var ju som gjord att ha över pianot. Den gör sig verkligen där, så fin!

Fin fredag till dig!
kram emelie