fredag 24 februari 2012

Ok, det här är de sista

kuddbilderna. Jag lovar. På ett tag i alla fall... Tillbaka till jobbet på måndag och då finns det inte längre så mycket tid för kuddtillverkning och annat kreativt. Tycker nog att jobbet tar lite för mycket kraft och energi just nu. Men det handlar väl om att tänka rätt utifrån de förutsättningar som finns. Det gäller att påminna sig själv om vad som är viktigt här i livet och hur man måste leva för att må bra!






Och att sy kuddar och annat pyssel är min terapi! Tyget kommer från Åhléns och den blå varianten har blivit en favorit!! Nu återstår bara att önska dig som kikar in en riktigt trevlig fredagskväll och helg!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Hannis sa...

Så är det!
Man ska göra det man mår bra av.
Och dom blir väldigt fina!!
Jag önskar att jag hade tålamodet att sy så ordentligt som du gör.
Men som den virrpanna jag är så går det oftast fort=))

Hoppas att du får njuta nu av helgen/ Kram Hannis