torsdag 23 februari 2012

Snön försvinner fort nu och det känns som att vi kom lindrigt undan den här vintern. Jag tycker egentligen rätt mycket om snö men när man bor i skogen och kör ganska mycket, ja... då blir livet enklare utan snö!

Sambons flätade pil runt nya kryddträdgården
Finaste Selma. Det måste dock erkännas att hon inte är lika fin när hon fortfarande (efter över åtta år tillsammans) väcker mig varje natt. Men snart är det vår och då har jag hjärta att "slänga ut henne" lite mer...
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Hannis sa...

Vad vacker hon är Selma!!
Älskar långhåriga katter och önskar att jag kunde ha katt men jag är hemma för sällan nu...

Jag går och väntar på att det ska vara vår nu men törs inte ropa hej än=))

Kram Hannis

Handgjorda drömmar sa...

Visst har det varit ett alldeles underbart väder idag! Jag har fått förhoppningar om våren :)
Vilken sötnos din Selma är!
Kram Marie