onsdag 29 december 2010

Goda vänner

Goda vänner är så fantastiskt att ha och igår fick jag en liten privatlektion av en sådan god vän. Tack snälla P för hjälpen! Eftersom jag inte är den tålmodiga typen som kan sitta och pröva mig fram utan vill ha resultat direkt, så frågade jag min expertvän om han kunde tänka sig en liten lektion i photoshop. Och det kunde han. Gårdagskvällens lilla lektion resulterade i detta och nu är det bara att fortsätta experimentera. Och KUL är det!


Tänkte mig en ny header snart men nu är ju julen lite förbi och man vill liksom in med vårlökar eller nåt så vi får se vad det kan bli!
Ha det så gott och tack för era gulliga kommentarer!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härligt med vänner med hjälpande händer!
Kul att leka och pröva sig fram!
Ska bli kul att se dina fotoexpriment!
Goa kramar Mimmi