torsdag 9 december 2010

Nyheter och fraktfritt

Tiden rusar nu fram mot jul och snart är det redan tredje advent. Känns lite overkligt. Och själv har jag bara en månads föräldraledighet kvar... Och med tanke på att jag varit hemma i över 1,5 år är omställningen ganska stor. Men jag är så tacksam för att jag har fått vara hemma så länge!

I dag tänkte jag göra lite reklam för ett par nyheter i butiken. Kuddarna, som är 50 x 50 cm, är sydda i beige eller rött madrasstyg samt randigt tyg. Kudden kan köpas i min lilla bloggbutik som du hittar här eller i sidomenyn. Den kan fås med eller utan spets och baksidan är sydd av det randiga tyget. Den levereras inom ett par dagar.






Jag vill också passa på att erbjuda FRAKTFRITT på alla kuddfodral och påsar i butiken fram till jul. Välkommen in för att se mer! 
Snart kommer ännu fler nyheter för nu ska jag skutta tillbaka till symaskinen. Det är så ROLIGT och dessutom lyssnar jag på en bra CD-bok under tiden. Så avkopplande!
Ha det gott denna torsdagskväll!
Kram
Ellinor

4 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Jag var hemma i två år lite drygt med lillprinsen och det var en stor omställning att börja jobba igen.
Efter jul byter jag ju jobb och komnmer då att vara ledig en dag i veckan, vilket känns väldigt skönt!

Kan säga att jag bara ÄLSKAR din kudde och visar den för alla!

Låter härligt med ljudbok vid symaskinen!
Varma kramar Mimmi

Cathrin sa...

Du är så duktig - kuddarna är ljuvliga!!! Du har dem inte blått? Usch, vet precis hur du känner dig. Känslan är så där lagom kul. Jag började jobba i april och såg bara fram emot semestern. Fast att få luncha i fred, föra samtal i fullständiga meningar, gå på toa med dörren stängd och slippa ha barnmat på kläderna har sina fördelar. Och nackdelar. ;)

Kram
Cathrin

Hannis sa...

God morgon du goa!
Förstår att det måste vara en omställning att börja jobba igen!
Men lite roligt också kanske?

Kommer att ha en ledig dag innan jul.
Annars blir det bara dom röda dagarna som jag är hemma.
Men då ska jag njuta dessto mera!
Har tänkt gå i pyjamas mest hela tiden=))

Tycker du är så duktig som syr och grejar!
Fina kuddar gör du!

Kram Hannis

Handgjorda drömmar sa...

Hej Vännen!
Här har vi missat några inlägg.... jag har varit "offline" senaste veckan, så nu är det lite att ta igen!
Underbara dina kuddar är!! Gillade den beiga med spetsen supermycket. Hade jag inte kunnat sy själv, så hade jag shoppat loss!!
Hoppas din butik går bra!!

Visst känns det lite splittrat när man varit hemma så länge?! Jag vet när jag började jobba, det var med lite småpanik och skräckblandad förtjusning...
Ha en riktigt mysig helg :)
Kramar