tisdag 11 januari 2011

Djur i inredningen

Fabrikens tisdagstema är djur i inredningen. Hmmm... Förutom ett litet får och en liten elefant från Thailand och gosedjur, så har jag inga djur i inredningen. Men jag har ju Selma förstås!




Och här så passande på ett fårskinn! 
Har insett att jag måste börja planera tisdagsinlägget på helgen för det går ju inte fota när det är mörkt när man kommer hem från jobbet... En ny verklighet för mig. Men jag ska vara ledig onsdagar så i morgon är det mys med lillkillen som gäller!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Det var mig en ljuvlig kisse.

Cathrin sa...

"När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där." Ernst-citat... :)

Vilken njut-Selma du har!

Hoppas även du njuter av din lediga dag i morgon.

Kram
Cathrin