torsdag 3 november 2011

En knoppbräda á la mig

När jag rensade ur klädkammaren för att göra pysselrum i somras plockade jag ner en, enligt mig, ganska ful hängare i trä. Men efter att de rundade ändarna sågats av och kanterna slipats lite mjukare, ja då började den se rätt ok ut. Målade av gammal vana först vitt men sen blev den grön. Och nu hänger din åter igen i garderoben eller, höhrm, mitt pysselrum.

En hortensia från sommaren

Mina skor från början av livet

Servettdecoupage för inspiration



Hyllan ovanför fick stanna kvar när jag gjorde om garderoben. Zinklådan kommer från Plantagen och är perfekt att förvara servetter i. Ljuset kommer från en lampa på skrivbordet. Svårt att fota även mitt på dagen nu... Men jag ska inte gnälla mer över hösten nu. Det är ju i alla fall ganska varmt!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: