onsdag 30 november 2011

"Nytt" skåp

På loppis för ett par månader sen sprang jag på ett gammalt datorskåp. Minns ni den tiden? Stora klumpiga datorer som hade speciella skåp. Inte så länge sen men ändå har man nästan glömt. Nåväl, jag såg en annan framtid för skåpet i lutad furu (som vanligt glömde jag att ta ett före-foto men tänk... furu).


Nu har det fått en plats i sovrummet och tanken är att det till slut ska kunna bli lite ordning där inne. Men ännu är det lite fix som återstår med skåpet. Hyllan där tangentbordet en gång stått ska också få lite färg och monteras. Smidigt att kunna dra ut ett hyllplan!


Skåpet matchar byrån som redan finns i sovrummet. Perfekt tyckte jag!


Det är ännu tidig morgon och ute låter det som halv storm igen. I kväll ska jag få gå på kurs och lära mig binda kransar i en urmysig gammal handelsträdgård tillsammans med trevliga människor. Ska bli trevligt!!
Ha en fin onsdag!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: