fredag 27 maj 2011

Fredagssyren

Fredag och det känns skönt. Har inte haft någon ledig dag denna vecka och det känns på fredagskvällen...
En hel del jobb med mig hem i helgen men ska också umgås och det känns härligt!
Syrenerna syns ju ofta på bloggarna och det fattar man ju!


Jag testade det här med att sprutmåla. Har använt en matt grå grundfärg. Tanken var att måla över den men jag gillar den faktiskt som den är. Man kan även ana den ursprungliga guldfärgen på vissa ställen. Gillar det också.



När jag var i princip färdig så bara dog färgen. Eller det blev typ stopp i "spruthålet." Vad gjorde jag för fel? Tänkte att jag skulle ta en nål och jobba lite. Någon som har ett tips? Jag är helt ny på den här tekniken...


En trevlig helg önskar jag dig som tittar in!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: