måndag 10 maj 2010

Courage

Just nu pågår förmiddagsfika. Sonen - majskrok, jag - kaffe och tårta från igår. Jag fyller år i morgon och igår firade jag med familjen. Även min kära vän med familj kom från långväga för att förgylla min dag. Med sig hade de detta underbara halsband. På hjärtat kan den skarpsynte se ordet "courage". Jag blev så glad!! Tack!! Det blev en mycket trevlig eftermiddag/kväll. I morgon fortsätter firandet.




Under halsbandet kan man se ett litet experiment. Med inspiration från bloggen Huset utanför stan har jag virkat på spets på linnetyg. Enkelt om tyget är glest nog och det var riktigt roligt. Ännu är det bara två som prov men det har gett mersmak!
Ha en fin måndag (och nyss sken solen faktiskt i 2 sekunder och jag hoppas på mer)!
Kram
Ellinor

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert! Ha en underbar dag imorgon! kram

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilket vackert halsband!

Japp i bland behöver man påminnas att man är en prinsessa! Jag hoppas att du får må som en i morgon!
Hoppas att du får en riktigt härlig födelsedag!!!
Kram Mimmi

Hannis sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva=))
Grattis på din dag!
Vilken fin present!
Förstår att du blev glad över den.

Hoppas att du får en fin dag i dag också/
Kram Hannis

Huset vid ån sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen! Hoppas att din dag varit bra. Halsbandet var superfint....Ha en fortsatt trevlig dag! Kram Therese