fredag 28 maj 2010

Doftpåsar och syrener

Jag är ingen ivrig följare av Melodifestivalen, men jag måste säga att jag blev besviken över att Anna inte gick vidare. Hon gjorde ett fantastiskt framträdande och sången är ju riktigt bra! Nåja, timmen framför TVn resulterade i alla fall i två nya doftpåsar. Ljusblå (favoritfärg) den här gången.




Hann även med att göra ett kort till mamma. Kanske tillsammans med en lila doftpåse på söndag?



Det första stället som träffas av sol på min altan är trappan. Och här intas ofta en kopp kaffe. Idag tillsammans med katten Selma och ett nytt underbart nummer av Lantliv! I bakgrunden skymtar min magnifika häck av kirskål. Jag väljer att se den så för då blir den vacker!
En riktigt bra helg önskar jag alla som tittar in!
Kram
Ellinor


5 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Underbart det är att kunna sätta ig ute med en kopp kaffe!
Vi är förskonade från kirskål och det är jag tacksam för! Kanske är det för att vi har en ganska "ny" trädgård och hade tur med jorden...
Men att tänka positivt är bästa sättet!
Skulle blivit jätte glad om jag hade fått en söt påse och kort!

Kram Mimmi

Huset vid ån sa...

Visst är det härligt att kunna gå ut att sätta sig med en tidning på altanen! Hoppas att du får en trevlig o mysig Morsdag! Kram Therese

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Dina doftpåsar är helt ljuvliga - så fina färger!
Tack så jättemycket för din rara hälsning hos mig! Blir så glad när jag ser att du varit inne o kikat hos mig:)
Ville passa på att önska dig en riktigt fin söndag - och mors dag!
Kramar Marie

Cathrin sa...

Din Selma är så fin!!! Trevlig sällskap till kaffet. Doftpåsarna är så ljuvliga, underbar blå nyans. Och själv funderade jag också på att måla våra luckor men kunde ju aldrig bestämma mig. Härom dagen fick maken en av dörrarna i handen och då fick det vara nog. Ikea nästa... ;)

Ha en fin start på veckan!
Kram
Cathrin

Huset vid ån sa...

Hej! Ville bara kika in o Tacka för dina alltid så vänliga ord....Skriver mer en annan dag! Kram Therese