söndag 14 november 2010

Ylle och spets

Vi har kommit till slutet av en grå vecka. Och jag har haft en liten bloggpaus för tiden har varit lite knapp.
Idag har en ny kudde sett dagens ljus. Jag förstår den som är trött på mina kuddar men mina lediga stunder kretsar just nu runt kuddar.


Denna gång blev det samma servett och spets men på ett mörkgrått ylletyg. Min egen favorit så här långt.
I bakgrunden ett par mårbackapelargoner som fortfarande hänger med. För fina för att ställa undan tycker jag. Men snart måste ju även de får vila!
Det var söndagsbilden från mig. I morgon meddelas vinnaren i min utlottning. Så kul att så många har velat vara med! Och än finns ju chans att anmäla sig!
Ha en bra söndag med kanske lite firande av fars dag?
Kram
Ellinor

5 kommentarer:

himlaverket sa...

Ibland måste det få bli lite stiltje på bloggfronten...
Den kudden var helt underbar,,,
kram ullamaria

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefin kudde! =)

Ha det bra!
Kram

Felix sa...

Jättefin kudde du har gjort! Passar bra där på fårskinnet. Nu håller jag tummarna inför dragningen...

Novemberhälsningar
Elisabet

Jenny sa...

Trött på kuddar, kan man bli det?? ;)
Den kudden var jättefin!!!
Ha en bra vecka, kram Jenny

Hannis sa...

Näää,trött på fina kuddar blir jag inte.
Fint med det grå(som har blivit en favorit som kontrastfärg)
Kanske skulle gå en sykurs hos dig så jag får något gjort=))

Hoppas att du får en fiiin vecka/
Kram Hannis