söndag 25 november 2012

Det här med tyg...

Ok, vi har olika passioner i livet. Och när det gäller materiella saker så stavas en av mina passioner t y g. Och det är ju inte så att det saknas tyg i mitt hem. Men när man får se det där tyget som gör en alldeles varm och lycklig i hjärtat, ja, då måste det få följa med en liten bit hem! Det här ska bli hissgardin och kudde och förgylla hemmet i jul!


Båda sidor lika fina. En lite rödare och en lite vitare. Så nöjd!
Idag har jag haft premiär på nya IKEA i Älmhult. HIMMEL så stort! Hade bara två timmar på mig innan stängning och det räckte inte. Men det lär bli fler besök!
Ha en fin avslutning på helgen. Jag ska försöka få liten pigg gosse i säng nu. Jag lär somna med honom...
Kram
Ellinor

3 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så vackert tyg!
Tyger är också en av mina passioner!
Kram /Maria

Hannis sa...

Älskar också tyg men är inte lika duktig som du på att faktiskt göra något med det=))

Du har en award hos mig.
Bara om du vill!
Inga krav!

Kram Hannis

Handgjorda drömmar sa...

Underbart tyg!!! Var har du hittat det??
Må så gott första adventhelgen!
Kram