torsdag 1 november 2012

Färg

När jag nu skulle göra ett inlägg på dagens fabrikstema; färg, satte jag mig och kollade igenom några gamla foton. Och det är bara att konstatera; jag gillar vitt, grått, trä, zink och så "växtgrönt." Och lavendelblått så klart. Älskar också det ljust grågröna men hittade inget bra foto på detta. Så här kommer en rad bilder som illustrerar de färger jag älskar:











Kul att sitta och kolla gamla foton. Och det här med färg är viktigt tycker jag. Det finns ett sånt lugn och välbehag i en inredning där färger harmonierar. Kolla in hos Fabriken för mycket inspiration!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Dova vackra harmoniska färger- det gillar jag med. Vad glad jag blir att du gillar min blogg och lämnade en liten söt kommentar. Välkommen tillbaka;) Kram

Anna sa...

Härligt med naturliga och dova färger! Det strålar av lugn och harmoni tycker jag!