torsdag 15 november 2012

Tema: Kuddar

Just kuddar är ett högaktuellt tema för mig. Inför årets julmarknader sys det nämligen så ofta det går i det här hemmet och det är ju just kuddar jag brinner för. Älskar kuddar. Alltid någon ny variant på gång i huvudet. Så temat i Fabriken denna vecka ligger mig varmt om hjärtat.


Sen är det ju bara det här med fotograferingen just nu... Det vore bättre att sy julkuddar på sommaren så att det funkar att ta bilder. Eller köpa en bättre kamera kanske! :)



Här en annan variant. Dessa och många fler kuddar följer med på julmarknad med början första advent i Växjö. Om det funkar fota i helgen så dyker det upp fler kuddar här på bloggen och i min lilla butik här bredvid.
Jag ser fram emot att spana in alla andras bidrag på Fabriken. Tänk att få frossa i kuddar!
Kram
Ellinor

8 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Åh vad fina kuddar!
Älskar det där tyget på kudden längst ned :)
Kram /Maria

Villa Ryttarängen sa...

Underbara kuddar, gillar också tyget på den sista. Kraaam Pia

Johanna / Fru form o fix sa...

Jättefina kuddar! Funderade faktiskt på att sy gardin och kuddar av just tyget du har på kudden längst ner, men i grått. :-)

Knaada sa...

Jag tycker det är så fint att se att det inte är bara jag som har smugit igång julen :)

Underbara kuddar, lycka till på marknaden!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

det där tyget på nedersta kudden väcker minnen från madrasser som fanns förr...*ler

Lycka till med julmarknaden !!

Kram/ Pernilla

Träning Inredning Inspiration sa...

Fina kuddar!
Lycka till på julmarknaden

Ha en bra fredag!

/Johanna

Unknown sa...

älskar kudden i rosa/röd madrass-tyg. det är ett vacket mönster på den.
trevlig helh, ulrika

Hjärtruds Stuga sa...

Älskar kuddar jag med. Mannen är inte riktigt lika förtjust när han ska bädda sängarna, han har inte riktigt samma smak.

Ha en skön helg

Kram Karin