onsdag 10 mars 2010

Färdigt!

Grå dag har blivit solig och lillkillens säng har fått nya kläder. När jag hittade det här prickiga tyget på Panduro för ett par veckor sedan blev jag helt till mig av glädje och så fick spjälsängen ett nytt skydd. Tänkte att tyget som blev över ska bli början på ett lapptäcke. Så nu går jag omkring med ett litet tygprov i väskan och om jag råkar stöta på ett lämpligt tyg...



Lille E sover fortfarande inne i vårt sovrum men det här tyget kommer funka i hans blivande rum också. Eftersom hans föräldrar älskar ljudet av hans små andetag lär det dröja innan han flyttar.
Ha det fint!
Ellinor

5 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Vad roligt att hitta hit! Jättemysig blogg du har med fina bilder - vilken ljuvlig header...
Tror lillkillen blir jättenöjd med sin säng!
Jättekul att du ville vara med i min utlottning - lycka till!
Kram Marie

Mia sa...

Jättemysig säng och så fint spjälsängsskydd. Har du använt vanlig vadd till skyddet?
Visst är det mysigt att ha dem nära och höra dem andas.
Lycka till i tyg letandet
Kram Mia

Huset vid ån sa...

Visst är det härligt att höra när dom sussar...Sängen ser så fin ut! Ha en trevlig o skön helg! Vårkramar till dig! Therese

Hannis sa...

Tack för dina rader hos mig!
Det blev jag glad över.

Vilken snygg grå färg på din virkning!
Nu kan jag inte virka men färgen var läcker=))

Mysigt blev det i sängen.
Fint med det blå prickiga.

Hoppas att du får en skön dag/
Kram Hannis

Helena sa...

Å vilket fint spjälskydd! Vår plutt sover också inne hos oss fortfarande, det är så mysigt att ha honom där! Vad har du använt för mellanlägg till spjälskyddet? Helena