torsdag 21 oktober 2010

Utlottning

Efter snart ett år som bloggare har det blivit dags för min första utlottning. För jag har mycket att fira! Besöksräknaren har passerat 
5 000! Lite för en del, massor för mig! Tack gulle alla som tittar in till mig!
Sen kommer jag äntligen att få igång min lilla bloggbutik. Jag hoppas få till bilder och teknik i helgen. Tanken är att butiken växer allteftersom jag producerar. Butiken kommer heta "Butik Lilla Nor" och Lilla Nor är mitt eget märke. 


Utlottningen går till som vanligt. För en lott - lämna en kommentar. För två lotter - länka från din blogg med bilden ovan. För den som inte har en blogg - maila mig så får du en lott. Vinnaren kan välja mellan...

                                              
En kudde i linne (50 x 50 cm) med servettdecoupage och spets. Dessa finns i flera olika färger och vinnaren får välja.



Eller ett gå-bort-paket som består av en lavendeldoftpåse och vinpresentpåse i linne med påvirkad spets samt 3 kort i egen design. Även dessa påsar finns i flera färger och korten i olika utföranden och vinnaren väljer själv. Alla färger och varianter kommer att finnas i butiken och är tillverkade av mig.
Utlottningen avslutas söndagen 14 november.


Idag var det 10 cm snö på marken och solen strålade. I mitt fönster frodas fortfarande alla Mårbackor. Försökte föreviga detta med snön i bakgrunden men min kamera är inte vad den borde vara... Vackert var det i alla fall!
Nu toksnöar det igen och det börjar bli dags att säga god natt!
Tack för att du tittade in och ha ett bra avslut på veckan!
Kram
Ellinor

33 kommentarer:

LissenTo sa...

Åh vad duktig du är och jag skulle gärna vilja ha en av dina kuddar i mitt hem.

Ha en underbar fredag. //Lissen

Mia sa...

Åh den här fina utlottningen vill jag inte missa.
Två lotter till mig då jag länkar med bild hos mig.

Trevlig helg
kram Mia

Handgjorda drömmar sa...

Vad roligt!!
Jag är gärna med i din fina utlottning. Kan nästan se en av de där kuddarna i min soffa ;)

Länkar hos mig!
Önskar dig en riktigt skön helg!
(nu ska vi ut o göra snögubbar - jag o en närmast euforisk 4-åring...)
Kramar Marie

Skogsdoft & havsbris sa...

Tusen tack för dina fina ord om vårt växthus! :)
Oj vad mycket snö ni fått! :O Här fick vi den första snön förra fredagen, men det var bara någon cm och smälte bort redan samma dag.
Grattis till alla besökarna! Vad roligt med en utlottning, naturligtvis vill jag gärna vara med och pröva lyckan för vinsterna är verkligen jättefina. Jag länkar från min sida och håller tummarna, hååårt!
Trevlig helg till dig med! :)

Fröken C sa...

Otroligt härliga kuddar!!!! Så duktig du är:)
Skulle passa i sonens rum.

Ha en skön helg
Carin

himlaverket sa...

Tusen tack för att du kikar in hos mej...
Blir såååå glad.
Jag länkar till din tävling...
Kram

Cathrin sa...

Mmmm så fint. Jag vill vara med! Med två lotter. Och även om det är kallt här hemma är det ändå obegripligt att ni har så mycket snö! Helt galet.
Ha en härlig helg
Och lycka till med tekniken ;)
Kram
Cathrin

Handgjorda drömmar sa...

Hej igen!
Har något till dig på min blogg!
Bara det inte uppfattas som muta (hihi)..... ;)
Kramar

Anonym sa...

Så fint! Och så duktig du är! Jag är självklart med i utlottningen, med två lotter. Min lilla blogg passerade också precis 5000 besökare så jag ska också ha en utlottning, men det blir nog nästa månad. Ha det fint! Kram!

Fagras trädgård och tankar sa...

Grattis till att få igång bloggbutiken. Fina saker har du också fått ihop. Och jag gillar verkligen namnet på butiken.
Ha en bra lördag!

Cathrin sa...

Mina mattor och dynor är gjorda på enklast möjliga vis. Jag river ca 1cm stora lakansremsor (bäst blir det med mjuka använda lakan) som jag sedan virkar med stl 8 alt stl 10 på virknålen. Börjar med 3 luftmasko. Gör sedan 6 st i andra maskan och sedan 2 i varje. En i varje och sedan två i varannan. Osv. Hoppas du förstår, jag är kass på att läsa mönster. Och att beskriva... :)


Ha en fin lördag!
Kram
Cathrin

Anna-Lena sa...

Halloj!

Vad roligt att hitta till din fina blogg. Underbara saker du gör. Kuddarna är så vackra. Sitter vi fel dator men länkar lite senare med bild från min blogg. Nu håller jag mina tummar och hoppas på tur.

Kram Anna-Lena

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Så klart jag vill vara med!
Två lotter till mig=)))

Kram Mimmi

Anonym sa...

Jag vill också vara med i din fina tävling och vill delta med 2 lotter!!!
H. Sussu

Unknown sa...

Hej!
Vad kul att hitta ytterligare härlig blogg i den stora världen Blogglandia! Jag vill ju så klart vara med och tävla hos dig! Jag har länkat med bild från min blogg!

Ha en fin måndag!
Kram ia

Anonym sa...

Hej. Jag vill hemskt gärna delta och få chansen att vinna sååå vackra priser:) kram Linda

h/saltaste bönan sa...

Grattis och vilka fina! Jag odlade lavendel på balkongen i somras, men var bortrest och missade skörda så vill hemskt gärna vara med och tävla. Jag länkar påmin blogg för två lotter.

Therese sa...

Vill absolut vara med i din fina utlottning! Länkar på min blogg också. :)
Trevlig fortsättning!
Therese

Familjen e Livet sa...

hej fin blogg du har. jepp jag vill mycket gärna delta i din fina utlottning med två lotter, har kommenterat och länkat till min blogg med bild.

min blogg: http://emmani88.blogspot.com/

hösthälsningar från emma

Ewa`s Galleri sa...

vad mycket fint du lottar ut, jag vill gärna vara med ,länkar på min blogg ikväll när jag kommer hem
Ska nu fortsätta in o kolla din lilla butik
Ha en riktigt skön helg

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

tacka varmast för tipset! Du har heelt rätt älskar änglar och dina kuddar är underbara!
Vill gärna vara med och pröva lyckan!
Länkar hit också!

ha en fin lördagskväll!!

Kramis Sanne!

Annies Blå sa...

Hej! Vilken fin utlottning! Jag vill gärna vara med och länkar från min blogg :).
Kram/Annie

Elina sa...

Vilka fina saker! Precis i min smak! Jag är självklart med! Har länkat här: http://dansbandsanka.blogspot.com/ jag vill ju ha extra stor chans att vinna. Två lotter alltså! :D

Linnéa sa...

Vilka fina kuddar! Är gärna med och tävlar om dem. Har länkat till din tävling.

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/11/14-nov-vinn-kudde-eller-ett-ga-bort.html

care69(at)live.se

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/kudde-eller-ga-bort-paket-14nov.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Josefine sa...

1 lott till mig :) fr0stskadad@hotmail.com

mr22ga sa...

Oj, även jag vill självklart vara med i din fina utlottning! Jag tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/14-nov-vinn-kudde-eller-ett-ga-bort-paket.html

Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, vill absolut vara med i utlottningen av dessa vackra saker. Har ingen egen blogg så det blir 1 lott, tack.

Pia
bakformen@gmail.com

Gunilla sa...

Fantastiskt vilka fina saker du gör.
Och jag vill hemskt gärna prova lyckan hos dig.
Länkar =2 lotter.
Hoppas verkligen på riktig tur.

Ha en bra dag
Gunilla

familjen & inredning sa...

Kul att ha hittat din blogg,
fina grejor du gör.
Är gärna med på utlottningen.
Länkar bild
Kicki

Felix sa...

Vilken fin blogg jag hittade! Tävlingen lockade förstås... Jag vill gärna delta i den fina tävlingen, och är speciellt sugen på den söta kudden. Jag länkar från min blogg och deltar med 2 lotter. Men jag tittar nog in igen en annan gång!

Vinterhälsningar
Elisabet

Inge sa...

Vackra kuddar och jättefin utlottning. Två lotter, tack för jag har länkat i högra sidpanelen på min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!