torsdag 21 oktober 2010

Vilken härlig morgon

I morse möttes jag av denna syn genom fönstret. Jag äääälskar den första snön. Så mysigt. Och nu är himlen alldeles blå och snön ligger fortfarande kvar. Det är väl dags att ta in altanmöblerna nu antar jag...
Trädet i bakgrunden är en bok med alla löv kvar. Nu ser det mest ut som en gran!



Jag utlovade utlottning idag men det får vänta tills i morgon för jag får inte riktigt ihop det. En fredagsutlottning helt enkelt.
Ett stort tack för uppskattande ord om mina kuddar. Det VÄRMER!
Ha det gott i snön!
Kram
Ellinor

4 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Oj, vad mycket snö! Redan!

Här verkar det som att snön dröjer lite, och det är jag rätt glad för... :-)

Ha en bra dag!

Hannis sa...

Brrr!Vad det ser kallt ut!
Men fint=))
Första snön är fin, får alltid lust att kasta mig på marken och göra snöänglar!

Kram Hannis

himlaverket sa...

Jaaaa, hurra för det vita fina...
Kram

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Å vad jag önskar att jag kunde se det på samma sätt som du!
Men jag fryser, ryser och huttrar och längtar redan till våren!

Tokfina kuddar du gjort!
Blir så imponerad!

Goa torsdagskramar Mimmi